امام حسین خیلی سختی کشید

امام حسین خیلی سختی کشید

امام حسین خیلی سختی کشید

امام حسین خیلی سختی کشید

امام حسین خیلی سختی کشید

برگزیدن  تور روسیه, باانگیزه ی دیدن مناطق زیبای سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل دیدنی این مناطق میتواند که  گزیده ی عالی باشد.ولی باید این داستان  را توجه کرد که سرزمین روسیه به علت نزدیکی به قطب شمال دارای جوی خنک است که این داستان برای اکثرافراد دوست داشتنی نمی باشد.

شهر سوچی یکی از جذاب ترین شهر های روسیه است .این شهر در سرزمین کراسنودار یعنی مرز غربی کشور روسیه واقع است . شهر سوچی بر کرانه دریای سیاه و رشته کوه های قفقاز قرارد دارد .
این شهر به دلیل آب و هوا و سرچشمه های آب معدنی و خاک شفا بخشش به یک شهر تفریحگاهی تبدیل شده است.این شهر از یک طرف به دریای سیاه و از طرف دیگر به منطقه کوهستانی وودلند

منتهی می شود.
به همین دلایل همه مناظر زیبای سوچی را میشناسند.

مکان های دیدنی سوچی :

دیای سیاه ، مراکز تفریحی چشمه های ماتستا سوچی آخون بزرگ سوچی و  بیشه ی چوب شمشکی و سرخدار سوچی ، چایخانه ی معروف سوچی ، پارک آبی دلفین ها در منطقه ی آدلر سوچی ، پارک ریوییرا سوچی ، پارک دلفین ریوییرا سوچی ، پارک دندراری سوچی ، تفریحگاه ساحلی سوچی ، تئاتر زمستانه ی سوچی ، پارک اقیانوسی سوچی (دیسکاوری ورلد) ، مجموعه آبشارهای سوچی ، پارک ملی سوچی و اسکای پارک سوچی از جاذبه های دیدنی سوچی می باشد .


کراسنایا پولیانا  :
یکی از تفریحگاه های فوق العاده ی سوچی کراسنایا پولینا ست .
این مکطقه ی کوهستانی را میتوان یکی از زیبا ترین مناطق زمین دانست .مسیر رودخانه ای که در کراسنایا پولیانا وجود دارد چشم انداز زیبایی را به وجود آورده است .
از یک طرف در میان قله های آیبگا  و از سوی دیگر صخره های آچیشخو قرار گرفته است. چشم انداز این تفریحگاه از هر سمتی به جنگل های پر از گیاه و در خت ختم می شود .

منطقه ای ست که تابستان و زمستان هوای معتدلی دارد .
این منطقه خانه سه موزه ی محلی ست در موزه طبیعت میتوانید گونه های نادری از گوزن ها ،گاوها و خرس ها را ببینید و با انواع حشرات و پرندگان این منطقه آشنا شوید .
پیست اسکی گورکی گورود مکان مناسبی برای ورزش های زمستانی ست و مکان مناسبی برای نگهداری تجهیزات ورزش های زمستانی ست .

امیدواریم که تور ارزان روسیه به شما خوش بگذرد

  • ۹۶/۱۱/۲۹
  • terfghety dsdrt