امام حسین خیلی سختی کشید

امام حسین خیلی سختی کشید

امام حسین خیلی سختی کشید

امام حسین خیلی سختی کشید

امام حسین خیلی سختی کشید

تور ارزان چینو گردشگری در این سرزمین در طول چند دهه گذشته خیلی توسعه یافته است. کشور چین را به مثال یکی از داغترین بازار های توریستی می دانند.سرزمین چین از دید توریست و بازدید کننده در جایگاه سوم جهانی جای دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

اگر می خواهید تعطیلات خود را در محیطی لوکس و بی همتا بگذرانید، هتل پنج ستاره گراند میلینیوم بیجینگ (Grand Millennium Beijing ) با ارائه خدمات عالی خود و پذیرش شبانه روزی پذیرای مهمانان پکن می باشد .

هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن دارای ۵۲۱ اتاق می باشد که مجهز به انواع امکانات رفاهی و سازگار با علایق تمام میهمانان است. اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل تدارک دیده شده است .

 امکانات رفاهی هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن شامل ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم و استخر سر پوشیده می باشد. حتی مرکز بدنسازی مجهزی نیز در هتل وجود دارد . ارائه خدمات نگهداری از اطفال از سوی هتل اقامت را برای والدین آسان می سازد.هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکنهتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن با داشتن فروشگاه های متعدد هدایا و سوغات به خود میبالد و یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکنقبل از بازدید از جاذبه های گردشگری پکن از خدمات تورهای هتل برنامه گردش خود را بخواهید .

از دیگر امکانات و خدمات هتل گراند میلینیوم بیجینگ پکن می توان به خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،فکس و کپی ،مرکز تجاری ،دستگاه خودپرداز ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،امکانات اتاق VIP ،رستوران ،روزنامه ،اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ،پذیرش و تحویل سریع ،گاوصندوق ،انبار بار و چمدان ،فروشگاه در هتل ،تهویه و بار اشاره کرد .

امیدواریم که تور ارزان چین به شما خوش بگذرد

  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • terfghety dsdrt